>
網頁

2013年5月1日 星期三

【日本關西】第五天 大阪 (大阪城、大阪歷史博、天保山摩天輪、聖瑪利亞號、HIP FIVE)

一朝早起身~~
YEAH~~ 冇落雨~~
出發去大阪城


搭車去到谷町四丁目落口
在2號出口直出就會見到大阪城


來到大阪城公園了
加上今日天色好靚~~




回望歷史博物館及NHK







用左HDR影~~


前兩日買左支 MINOLTA HS APO 80-200mm / 2.8
今日趁好天拎出來試鏡



追狗狗,對焦超快 (同時超嘈)
完全凍結到狗狗在凌空一刻



原來大阪城的石牆D石頭係來自日本各地



2DAYS PASS 包埋入西之丸庭園
當然要入去行下啦



呢段護城河冇水o既?


大阪城真的好靚












等左呢刻好耐
現代與古代共冶一爐


行完西之丸庭園,就行去大阪城


中途經過的修道館


當地小學生都參觀大阪城


開部車來擺下檔,幾好~


唔記得左係乜野. . .


逐步逐步行近大阪城



「西元1615年,原大阪城與豐臣一族毀於戰火,後德川家康增建後才有今天的面貌,1997年的大阪城已規劃成為公園,作為市民休閒的場所,大阪城為日本三大名城之一,美麗壯觀的天守閣是昭和六年所重建,大手門、櫻門、櫓、焰硝藏、金藏和金明水井戶屋形等成為大阪最具代表性的名勝古跡,走過石橋就進入大阪城內城,循著步道經過一片有六百株的櫻花林,即可達天守閣,閣內已改為博物館典藏著大阪的歷史資料,1997年3月完成天守閣的整修,並將城跡修建後增添市民之林、紀念樹之林和運動場,成為擁有豐富綠地的市民綠地。
大阪城是大阪最著名的旅遊觀光景點,它以天守閣為中心,位於大阪市的中央區,是大阪的象徵性景點,也是遊客們在大阪旅遊的必到之地。」
http://baike.baidu.com/view/180488.htm



今日天氣真係好好~~





開波縮影



做乜咁HEA?


我諗起翻生侏羅館
佢地夜晚應該o係度\隊啤吹水


大阪城裡面好似係有Lift搭 (好現代...)
好快就上到頂樓



大地在我腳下~~







日式庭園


在庭園這個位置影過去
都好靚!


D石牆真係幾型!


睇完咁靚的天守閣
就行返轉頭去大阪歷史博物館


大阪歷史博物館隔離就係 NHK


2 DAYS PASS 包常設展覽


好快咁帶大家睇睇大阪的歷史





好似係唐朝


博物館望返去大阪城























好似我快行,個館都要睇一個鐘
如果認真睇,可以睇到3-4個鐘

撞o岩今日NHK展館休息~~
下次同NHK再來NHK啦~~


之後我去返黑門市場附近間買D野
順個便行下黑門市場



勁想試!但可惜趕時間!


超大隻!



一睇係靚野~~



D魚真係好吸引!


行經便利店,發現有呢隻橙汁汽水飲
童年回憶
以前在八百伴有得買,係用玻璃樽裝的
唔理,即買來飲,爽~!


經過D音樂店,幫朋友揾樂譜
揾到Depapepe,但揾唔到佢想要的樂譜


下一站
去坐聖瑪利號


睇下地圖指示
而且經Google Map 話我知由地鐵站行去碼頭要10分鐘
望望表,13: 53 . . .
趕唔切,咁放慢腳步慢慢行過去



好大個摩天輪



初頭冇計劃要上摩天輪,因為我畏高的
但見有時間,同埋身處在日本 . . .
我信對日本仔有信心的 . . .
所以挑戰自我,登上摩天輪!!
(又係PASS包左的)

攞住張飛,佢話係世界最大!


痴線 . . . 有玻璃底的 . . .
堅拗低,玩返普通野算



一人獨享車廂~~


慢慢升上去喇!


好靚的海港



 SIM CITY~~



望住咁靚的景色,個人都輕鬆左~~



海遊館,差唔多 HK$200 入場費
太貴,所以冇入



我到左摩天輪之顛喇~~
o係呢個Moment我突然 . . .
如果而家地震會點 . . .


聖瑪莉亞號


好靚~~



坐完落返地,自我感覺良好
有點像楊利偉登上太空後返回地球咁樣
因為我成功挑戰世界最大(曾是)級摩天輪
(事後查返,而家最大係 London Eye, 135m 高)


搭完摩天輪都未夠鐘搭船
附近有個商場,入去行下 Hea 下先


勁好食~~


海遊館近觀


仿古船聖瑪莉亞號
齋坐要1600YEN,但PASS包左~~
所以勁抵!



部船係仿照哥倫佈搭那部的~
當然,而家係用引擎推動







好大風,所以要戴帽


沿途景色~




初號機的專用貨船?



好出名的舞州垃圾處理場




怕大風,可在船艙內休息


遊覽路線


哥倫布呀~






坐完船,要去揾阿媽的手信
佢鐘意的 Little Twin Stars Product 真係少之又少 . . .

在 Sanrio  有95%都係 Hello Kitty 的產品 Orz



好辛苦先買到樣俾佢

跟住又去行 Yodobashi XD
反而 MIFFY野易揾好多 . . .






行到好攰
到夜晚又係要慰勞下自己
而且係在日本最後一晚,食返餐好先~~

在地下街揀左好耐,就揀呢間喇~~
因為有海鮮丼食~~!!



冇欺場喎~~




好大隻蝦~!


初頭以為海鮮丼D飯同香港一樣係凍的
原來在日本食的,飯係暖的
但點解在香港食的是凍呢?


食飽見仲有時間,可以去樓上的 HEP FIVE玩埋個摩天輪
(世上冇摩天輪難到我o架喇~~)







大阪的夜景也很漂亮~~
一個人在摩天輪上,四周都很寧靜
很享受,並且一路回味這幾日的旅程



除左有激安之殿堂
仲有間驚安之殿堂 . . .


返到酒店,點算下買左的鏡頭 . . .
嗯 . . .
我都覺得誇左少 . .  .


第五天

~ 完 ~

明天預告

小鹿班比@奈良
http://kisonland.blogspot.hk/2013/05/blog-post_30.html

沒有留言:

張貼留言