>
網頁

2013年4月30日 星期二

【日本關西】第四天 大阪 (各中古相機店、MIFFY STYLE、通天閣、心齋橋、道頓堀)

今日原本打算去大阪城、坐聖瑪利亞號
但朝早落大雨喎,睇天氣圖應該只會落一日
聽日應該好天,所以改行程
今日全日血戰大阪!

(今日開始用張大阪2天周遊卡狂搭地鐵)

有地下街唔行,特登走上地面影張落雨相


黑門市場


這才是主角


成個朝早,行左6-7間相機鋪
入左D心頭好,由於成朝在放血,所以都冇乜時間影相 XD

行經一間,見到PENTAX 的巨炮~~


有間賣釣魚用具的
當然比起大陸賣的貴好多


在地鐵站見到有間大學的廣告
個名好正喎~「相愛大學」


放左成朝血,食野補充返能量先
午餐
再食一次 MOS BURGER~~ 正!


然後出發去揾 MIFFY STYLE



D 地下街大得勁恐怖!!


左揾右揾,揾左好耐先揾到「阪急三番街」


初頭以為在南館,但行左成個圈都唔係


然後去北館


行過去再落一層,終於見到 Miffy Style 喇!!!
鋪仔雖細,但如果係Miffy Fans (例如: 琪琪)來到肯定唔捨得走,而且銀包會大量失血
我就咁同琪琪 What's app,問佢買乜,都逗留在這裡成個鐘了~~






















下次如果同琪琪來 MIFFY STYLE
我可以來睇魚樂無窮 XD





又鏡頭又MIFFY,拎住好多野,
返酒店放低D野先

然後到酒店出面食件PANCAKE先


雨已經停左,可以再活動下~
所以近近地先去通天閣行個轉先~



通天閣就在前面喇


「通天閣重建於第二次世界大戰後,可以說是一座新建築。它最早建於1912年,當初落成時,當地人都為它64米的高度而震驚,它也是當時東方各國的建築物中最高的。通天閣面積超過132000平方米、與當地人引以為豪的“Luna Park”公園都是新世界的有名景點。通天閣,這座令當地居民聯想起巴黎愛菲爾鐵塔的建築成為了當時大阪的標誌。但是,它在1943年由於突然遭受火災而被毀,後來為了給戰時的日本提供鋼鐵,就把殘存的通天閣拆除了。1956年,大阪人民在克服了種種困難之後,將通天閣重新豎立起來,它終於以嶄新的面貌出現在期待已久的市民的面前。」







望出去好多樹木就係動物園







離地都幾高下


中間黑色那棟就係來山酒店





ZOOM 到最盡,只係隱約見到大阪城


睇完風景,再睇下D模型,講下以前呢度係點樣





仲有,固力菓先生的過去



成層都賣百力滋,但趕時間,影完張相就閃喇~


同時有筋肉人展覽,但我對呢套卡通冇乜興趣 . . . 


搭LIFT大堂設計成火車內籠咁



之後行去電電街
電電街好似前o既好景咁 (明就明,唔明就算)
但最重要我係要揾四驅車店
行左好耐,終於揾到!





呢條賽道應該幾好玩


但可惜呢間野竟然貴過YODABASHI!
所以都係去返 YODABASHI 買車

買車冇影低喇,但在YODABASHI買左部 IPAD MINI 32GB
好抵喎,計返港紙 HK$2720,港行好似賣HK$3388
差唔多八折
但部機唔係我的,APPLE野唔識用 . . . 




之後去心齋橋行左陣,其實又係商店街
而且係遊客區,格個價好明顯D野比其他地方的商店街貴
所以行下就算
行行下就到道頓堀,我醒起2DAYS PASS 包搭船仔
行到攰攰地最好就係坐下




就係坐呢D船,可能今日係平日,又夜,我坐o個部得5個遊客
2個韓國、2個日本加1個被誤以為係韓國人的香港人




出發!
船程約半小時,沿途好靚!





這個講解員好勁,雖然我聽唔明日文,
但憑佢的肢體語言,我都可以估到佢講緊乜
















上返岸,再行陣街,然後就返酒店


呢個公仔好似好出名的


夜晚,整返個怒炸定食先~~


第三日

~ 完 ~

明天預告


沒有留言:

張貼留言