>
網頁

2013年5月2日 星期四

【日本關西】第六天 奈良 (奈良公園、春日大社)

來到行程最後一天了~!
今日晨咁早起身,要執行李,又要退房
特意安排奈良放在這天
1. 因為行公園,幾早到都得
2. 把KTP用盡,因為搭南海電鐵出機場都用得

搭左咁多日車,都係要睇時間表做人~~
唔好搭錯車~!


太眼訓,整返支凍檸茶提提神先~!


影俾琪琪的~


XYZ... 今次個地圖南北調轉 . . . 


呢間餅好似好出名,買左塊來試 . . . 
我覺得旺旺仙貝好食過佢 . . .



猿沢池





隔離有間天平HOTEL XD


過左沢池,繼續沿路行,就會見到春日大社的鳥居





見到個鳥居後,慢慢行15-20分鐘,就會到春日大社



空間感,在香港是找不到的


開始到鹿仔喇~~


沿途會有D特別建築





請注意
鹿仔係會咬人、踢人、頂人 (我成日做...)同沖撞人 (OK啦...)


沿途好多獻燈,越入越多~


盡頭係廁所~


我好鐘意呢張相~




見到咁多燈,即係好快到神社喇





要再入神社內部參觀,係要科水的
在京都那天都入左好多神社
況且最有趣的燈已睇左,所以行下就算




又拎支 Minolta HS APO 80-200 / 2.8 出來玩下先~~
















支鏡真係唔講得笑 . . . 
冇入錯!





勉強打雀都得


 街頭 SNAP




在奈良公園慢慢行下
好寫意~










行下行下,見到有間寺廟
仲要有好多學生衝入去










唔知今日有乜慶典呢~


周圍都係學生~




避開人潮,再到公園其他地方行下










行完就離開公園了~





呢間野D炸肥牛好好食!



親愛幼稚園
個名幾好聽


天平旅館~~


無意中俾我見到佢
仲要係奈良限定
係咪唔買唔得呢. . . 



見時間差唔多,搭車返酒店
拎埋D行李,出返機場喇
走o既時候多左2袋野 . . . 


好彩早一分鐘到機場,比國內同胞早一步排隊
國內同胞個個都拎個電飯煲,等佢地寄完都天光 . . .
佢地真係好嘈又好冇禮貌,後面個人係咁揾佢部行李車車落我隻腳到
有人話我種族歧視,可以另一種角度睇,我只係歧視佢地D落後行為
 同胞們,有錢還要有修養才不會令人歧視你們
中國人幾千年的道德修為都敗在這幾十年間 . . . 
可惜~


世上沒有最好的民族
但反觀日本人的人民質素真係世界頂級
佢地有效率、有禮真係足以令我地去學習
出去外國走走,除了觀光、購物外
最重要就是看當地人的文化,取長捨短
中國人,努力吧!

很認真的工作會議!
佢地會話2:30開Check in counter, 2:25就來開會, 2:30 準時做野!
讚! 


好彩MU 可以寄兩件行李
每件仲要有23kg tim . . . 
如果唔係, 都唔知點執返5kg出來 . . .


離開日本了~~


在機場享受壽司+天婦羅~~



BYE BYE 大阪 T.T


BYE BYE 關西~~ T.T



回程的海鮮餐勁有驚喜!




當飛機飛返上海時
漂亮的日落 . . . 



在上海等左一個鐘多D,再轉機返香港
很感恩,今晚班機竟然冇遲到,仲要早左10分鐘到港!
(因為之前TRACK住,呢班機過去10日都會DELAY半個鐘以上)
攞埋行李,可以趕到返屋企的尾班車!
唔駛左轉右轉咁麻煩!!

日本,真係一個好正的地方!
我肯定會再來的~!!

多謝收看呢個遊記~~

沒有留言:

張貼留言