>
網頁

2013年4月27日 星期六

【日本關西】第一天 關西空港、大阪、Bic Camera

因為日圓由10算跌到8算
又因為3月忙到想死
又因為從未去過日本
又因為蘇民峰話大阪平過東京
又因為 . . .  (下刪好多字)
所以決定今次去日本關西走走~!

航班,最平係東方航空(MU),係要轉機,又要晨咁早出發,但冇計,因為佢最平,連稅約HK$2100。
住宿,大阪真係好多平 Locker (Locker = 訓和放行李的地方,可以被稱為酒店、旅館、旅舍等等)。最後上網揾下資料,最終決定住萊山南館,約HK$160一晚,下面會再介紹。

************************

我要搭那班機是在07:30 在香港起飛,計一計我即係要在06:00到機場 . . .
但在北區只能搭N42A (04:00開) 才能趕得切 . . .
於是便諗不如在尖沙咀睇套凌晨12點的戲,然後搭通宵車入機場 . . .

由於心情實在太興奮 (有D似小學雞去旅行),我前一晚係訓唔到
然後返工再通頂睇戲都冇累意 (我平時唔會係咁)
好喇,睇完 IRON MAN 3 然後搭車入機場 
(IRON MAN 3 好好睇 同埋好多謝琪琪陪我癲送我機)


攝影器材:
主力:  PANASONIC LX-7 & SONY XPERIA V
副機:NEX-5

凌晨4:30機場係冇人的


食返個「早晨」先~



搞掂晒CHECK IN 
就在閘口同琪琪講BYE BYE (後補相)
然後開始我生命中的第二次的個人遊
 (上次一個人旅行係去泰北)

搭無人列車都會見到 IRON MAN ~!


首先由香港飛去上海浦東先~


之前同事都話 MU D 野食好難食
而出發時又話華東爆發禽流感
所以特登Request 海鮮餐


有驚喜!! 好好食!!


到左上海浦東喇 (準時冇DELAY)


跟住人行啦~~


我係要轉機的,所以要去 Q 區 「中轉服務」排隊蓋印


就係要蓋這個「直接過境」印
(浦東去關西機場的登機證在香港CHECK IN 時已俾埋的)


入到去再被安檢


然後行幾條電梯就會到左候機室
等左一個鐘左右,就可以登機去大阪喇~~


我鐘意這種上機方法


部機始發地係昆明,經停上海,再到大阪的


唔知點解呢餐冇俾海鮮餐我
但都食得落口


飛左一個鐘左右,就見到日本的陸地了~~



搭無人駕駛列車


入境程序


好好天~~


運行李的貨車~~


H7N9~~


指定動作:填入境FORM,由於日本人唔多識英文,所以最好成張都用中文填,漢字對他們來說會比較熟悉


SAMPLE~


行李一出關就有得拎,一睇就揾到我o個隻~
(我發覺得香港機場出行李真係出得慢)


在這裡要買一張 「大阪2天周遊卡」 2700YEN http://www.osaka-info.jp/osp/cht/
另外之前已在香港買左一張  3天Kansai Thru Pass(KTP) 5000 YEN http://www.surutto.com/tickets/kansai_thru_hantaiji.html

上面兩張PASS基本上可滿足了之後五天行程,而第一天要逐程買票了~


Travel Desk 在離開海關後的大堂中間,見到大大個「i」就係,好易揾


關西機場


搭電梯上一層樓,按指示揾返個火車站


一上電梯,出個門口,就見到關西空港站


陣間就要搭南海電鐵


售票機,因為我唔識點用售票機,所以我排隊揾真人買票
但我又唔識講日文,所以在手機上打了「新今宮」三個中文字然後俾售票姐姐睇


佢睇完手機那三個字,然後講完一堆我唔明的日文,我就答「係」
然後再俾張1000YEN佢,找返錢同埋拎到呢張飛仔喇


呢度就係南海電鐵的大堂


890YEN的票價唔係種種車都坐得,有D要加錢坐的
睇返時間表,對號入座啦~~




搭左一個鐘頭車左右,好快到左「新今宮」站,落車再行7分鐘左右,就會到我今次入住的酒店 「來山南館」

之前諗住住心齋橋附近的膠囊酒店,但揾下D資料,見到呢D有個人房的酒店比膠囊仲平。

睇下間房~~

呢張相我係門口出門影入去的,可想而知間房係幾細


可放到張枱仔,行李都放到。


電視機同雪櫃都有。
而廁所同沖涼房係共用的 (好乾淨,絶對可放心使用)。
2000 YEN 一晚,作為一個日本LOCKER,真係超晒值。
另外,前枱係有一位好好人的香港女仔職員,
有乜唔明可以用廣東話同佢溝通,真係有一種賓至如歸的感覺。


間房都有VIEW o架,望出去就係通天閣



附近的便利店,好近,行1-2分鐘就會到。


酒店有公共浴室同私人浴室 (2間)
我咁多晚都係用私人,可能我較夜沖,每晚都唔駛等



放低行李,就要即刻出發去第一站 ビックカメラ  BIC CAMERA !!

我住的地方一出門口行一分鐘就已經係「動物園前站」,這條有兩線,要睇清楚搭去邊,
我第三日去京都時就係搭錯左線,要左兜右兜的先揾得返個站。

亦話說今日唔會用PASS,所以只會買車票
我篤左部機好耐,但唔識用. . .
但有一個好心的日本人過來,我指一指要去「日本僑」站,
佢用身體語言教左我點買飛
日本人肯主動幫人真係好好 (這種事不只發生一次,之後會再分享)

如果要打個比喻,我住的地方 「新今宮」一帶就好像油麻地、廟街咁
而心齋橋似旺角,梅田就似銅鑼灣咁

所以呢個地鐵站都比較殘舊D


其實我揾左EXIT 1& 2 好耐 .. 原來佢放左在6之後...


我咁多日都係記顏色唔記名,所以今次係搭啡色線去日本僑


在日本僑站一出,就係地下商店街,其實在這時間我有少少肚餓
但我要完成今日任務先!

望扒止餓!


憑住僅有的閱讀地圖技巧,終於揾到 BIC CAMERA 的入口!


來到BIC CAMERA 當然要朝聖下
但其實賣的相機同香港差唔多
而價錢方面,個款型號會比香港平,但有D都會比香港貴,如果真係買,要在香港做得功課
計過條數,先好買

我覺得比較抵的可能係 SONY 的 RX100
日本稅後 約 HK$3650,香港水貨要 HK$3980、行貨 HK$4500
但出發已買LX-7,所以今個TRIP唔會買相機了~~

黃色的機身好吸引~!可惜係PENTAX先有顏色玩
如果SONY 都有就好喇 T.T


BIC CAMERA 好大,唔單止賣相機
仲有電腦、平板、家電、藥、玩具、DVD、100YEN店好多野賣

超毒的包裝!! EVA!!


幸好我對AKB48不感興趣


POKEMON熱潮從沒減退


其實我第一時間完成了第一個任務之後前影上面D相

今次的第一個任務就係~~~

~~ 國家地理National Geographic NG W5071 相機背囊 ~~

在香港一直很想買!但要 HK$1650,最平那間報價都要 HK$1550 . .

於是上EBAY望望要幾錢,價錢都同香港的差唔多

於是試下上日本的網站睇下幾錢,一睇之後有驚喜!

只需 17990 YEN!8算後等於 HK$1439

仲有,我唔知o係邊度DOWNLOAD左張COUPON

可扣減 5% 稅 (其實只要買滿10500 YEN就可以扣5%)  + 8 % 優惠 (呢樣先最緊要),總共13%

節左之後,即係等於 HK$1250!!! 差唔多係香港特價後再8折!!

喜愛這個袋低調,簡約,而且用料靚又輕身~~


夜晚行完街,搭車返酒店,放返低D 戰利品
要出去揾食,今晚就試下去呢間超市揾食
由酒店行過去約8分鐘便到


成個雪櫃都係壽司


最後揀左呢兩盒返酒店食
印象中兩盒加埋係300YEN左右,加埋支98YEN 的1L綠茶
真係抵到爆~!


讀 (毒) 物、敗家指南


在100YEN店買的朱古力餅,香港阿信屋賣緊 HK$12.8,呢度HK$8 咋 . . .


第一的行程就咁完喇~~ 
兩晚都冇乜點訓過,今晚訓返餐好的,明天要早起去KOBE (神戶) ~~!

明天預告

尋找一比一鐵人28

http://kisonland.blogspot.hk/2013/04/28-yodobashi.html

沒有留言:

張貼留言