>
網頁

2016年2月7日 星期日

【泰國曼谷、華欣】蜜月之旅第二 曼谷Chatuchak、華欣Cicada週末夜市

第二朝大概8:30起身,梳洗完之後就帶埋行李 Check out

將行李先寄存在酒店,然後出發去Chatuchak

由酒店附近的Victory Monument BTS 站過去Chatuchak都只係幾毎站,大概9:45左右便到

因為約咗部車 2:00pm 由酒店落華欣,所以我哋大概要在1:30pm左右離開開 Chatuchak

只係有大概三個多小時行呢度,其實係唔夠

所以我哋用咗見到有嘢啱就買,不走回頭路的策略

(事實上好多時都唔知行到去邊,唔知點回頭)

同埋掛住買嘢,冇影好多相




↑ 氣候大變,曼谷好鬼涼,行Chatuchak要著風褸都係第一次


↑ 呢隻止咳丸陪咗我成個TRIP


↑ 橡筋石


↑ 朱古力多士,好好食


↑  來到泰國必食的香蕉 Pancake


  途經琪琪最愛的 Mister Donuts


↑ 痴 _ 線的冬甩 . . .  有啲似元寶蠟燭 . . . 


↑  返到酒店,攞返行李,就搭車去華欣,上車前先發現部車係咁大部,要訓喺道真係冇難度


↑ 午餐 - 芒果糯米飯 XD

大概三個鐘頭車程後,我哋就到達 Anantara Hua Hin resort (http://huahin.anantara.com/)

搞好入住手續後,職員就帶我哋入房



↑ 今日對天鵝伴住啲葉







↑ 露台



↑ 我哋住園景房,行出露台的景色,好舒服

喺酒店整埋一吓行李後就好快出發去Cicada週末夜市



↑  司機行過咗,唔知邊度,但我覺得咁嘅建築有幾得意




↑ 好似只係開星期六、日



↑  嚟到泰國正式第一餐,炒金邊粉! 



↑ 魚蛋米,個湯底好正


↑ 條魚即燒,等咗30分鐘,但值得等,勁好味,咁大條都係 280B





↑  醫飽肚後,就開始行夜市,呢度幾舒服,又乾淨,同埋啲產品大部份係自家製,好有心思



↑ 好靚的手繪紙巾盒,買咗一個細嘅紫色花同大嘅白色花,兩個加埋好似只係350B,只係七十幾蚊港幣,好抵




↑ 求其影







↑ 好多得意嘢,Cicada 規模不算很大,連埋食飯概逗留了2.5小時



↑ 返酒店途中,見到 Swensens,但全程都咳,所以冇去食過



↑ 7-11的薯片陣



↑ 返到酒店收到的天氣預報~~ 



↑ 今朝喺Chatuchak買的巴菜蘇神(開心版)波衫... 計返HK$45.... 

~ 完 ~ 


沒有留言:

張貼留言