>
網頁

2016年2月6日 星期六

【泰國曼谷、華欣】蜜月之旅第一天 曼谷機場返酒店訓覺

結婚後第一件事當然是去趟蜜月旅行

我們早有共識,去一啲唔駛太用腦、唔好太遠的地方

例如:日本 (即刻被Bam... 話去過好多次)

咁只剩下泰國和台灣可選

但我哋係農歷年去,台灣啲鋪頭都應該好多會休假

所以都係決定回鄉 — 泰國

攝影器材: 
手機: Sony Xperia Z3
DC: Olympus TG-3
無反: Panasonic GX7 + Panasonic 7-14mm / F4 + Panasonic 12-35mm / F2.8 + Panasonic 35-100mm / F2.8

知道是農曆年出發,而且係最旺的那天出發 (年廿八),根據以往我做旅行社的經驗,呢啲日子在三個月前買應該係會超貴,或者有錢都唔買到,所以我早早在五月的時候便買下機票

今次係坐一間從未坐個的航空公司—肯雅航空 (Kenya Airways, KQ)

點解揀佢? 無乜原因,純粹最平係佢。

來回機票,年廿八出發,年初四回港,價錢連稅都只係 HK$2,200 (心心眼)

Check in 時,問完地勤有關寄艙行李限額後 (因為睇完KQ網站都唔明),更加覺得呢張機票好抵,因為每人有2件行李,每件可以有23公斤。我哋兩個人加埋即係有92公斤行李! 超正! 

 

↑ KQ Counter 就喺 Emirates 對面,一啲都唔陌生。個人習慣早2.5-3小時到機場,我哋7點鐘到都已經有好多人排隊登機 (主要有團PRC)


班機飛21:40,預計23:45到曼谷



↑ 呢班機的目的地係肯雅的奈羅比,中間會停曼谷。
新年期間的機場都有D同猴年有關的裝飾


↑ 當同人講搭KQ時,啲人都一頭霧水,又或者會笑說點解揀呢間。嗯,簡單來講我都係話平,而且我會同佢講KQ用緊波音787飛,係新型機,落地無耐等等。


↑ 等緊上機


↑ 機上娛樂系統有啲似Emirates的A380,都係可以在地上就睇到,唔駛等到飛到上天先有得睇,啲戲都幾新的,有Ant-Man、Minions等等 


↑ 留意吓,係有USB位充電,但好慢的

睇完套Minions,再睇下書,轉眼間,就飛到曼谷

喇喇聲過關,拎行李,搭的士 (約500B),大概00:40去到酒店

我哋的行程係第一晚只係訓幾個鐘,起身後就會瞿道瞿Shopping,然後搭車去華欣

初頭打算喺在Victory Monument 嗰度搭Van仔去華欣

所以搭咗間喺車站附近的酒店

我話初頭,係因為最後我豪一豪揀咗包車落華欣

 呢晚住 Royal View Resort - Rang Nam 

網址: http://www.royalviewresort.com/

房價: HK$288 (booking.com) 雙人房(不包早餐)


↑  夜媽媽,Lobby只剩吓職員


↑ 餐廳


↑  Welcome Drink

呢間酒店的職員服務好好,因為我啲咳未好返,飲完杯凍 Welcome Drink後,咳到隻狗咁,職員見我咁,問我要唔要杯暖水,真係好細心~! 



↑ 一入去見到間房有一對天鵝 (沖涼揾唔到毛巾... 先發現原來喺呢度...)。

間房空間都幾大,但太眼訓,只想快啲沖涼就訓覺,所以都冇乜點影相。

~ 第一天完 ~

第二天行程 (請按此)



沒有留言:

張貼留言