>
網頁

2013年6月2日 星期日

【香港。橋咀】陽光、海漢、美人美景~

落左好耐好耐雨
這個星期終於轉晴,而且有藍天白雲
繼昨日到了大帽山燃燒青春後
今天就同琪琪慶祝八個月拍拖紀念~

我地兩個好鐘意郊外地方
所以經常會揾一D我或佢未去過的地方去
今次就去位於西貢的「橋咀」
我係純粹睇到人地個 Blog 影到D海水好清好靚
所以就扑鎚去呢到

由於將軍澳近西貢, 所以今個星期去左琪琪那邊聚會
聚會之後就入西貢喇~~

攝影器材: Sigma DP2 + DMW-LW46
(Sigma DP 系列係會同其他牌子影出來有些不同
遲D有機會寫文再介紹)

完左崇拜之後
好曬啊~~






在將軍澳行左陣之後
就搭車入西貢
求其揾間茶餐廳食完 LUNCH 後
就在西貢碼頭搭船入橋咀
碼頭有好多檔船公司
我揾左間「貓記」搭
HK$20 來回碼頭同橋咀
上船時記住問阿姐幾點會有船返同埋尾班船時間

貓記用遊艇載客,比較有渡假的感覺


好多遊艇~~



船票,唔好唔見~


若不是用這部相機,很難影到這幅相




我地係搭呢部船
哈哈,諗起同匯萃去黃宜洲玩~


其實船程約10分鐘
好快到目的地



前面就係橋咀的碼頭
有關橋咀的介紹可看這裡:http://www.geopark.gov.hk/b5_s4f11.htm


D水清到呢~






未潮漲,所以可行過去~


在灘上發現一個椰子




小心D行條石灘路
行得唔小心好易拗柴




行行下要澗水過
所以最好著拖鞋來~



對腳浸在水裡真係舒服~





 「菠蘿包」的形成



記住留意潮汐漲退時間先好來




呢舊就係「菠蘿包」喇~


康文署D獨木舟課程


D雲好靚~


諗住過去有救生員個灘坐下
但個灘好奇怪 . . . 
所以行返去連島沙洲那邊個沙灘坐




坐坐下
隔離有家人的狗仔「波子」走過來坐
佢都幾得意
而且唔怕陌生人
哈哈~ 我幾鐘意佢~~




影返張暴力雲先~



寫意~


TEVA~~


坐左個幾鐘
太陽開始落山了~



我地行返去碼頭,等船返西貢碼頭~



回程時都係坐遊艇~


Bye Bye 橋咀~





~ 完 ~

沒有留言:

張貼留言